نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

لوله مارپیچ


لوله مارپیچ نصب های موقت را ساده می کند. این فایبر گلاس آغشته به نئوپرن مقاوم در برابر خوردگی است که با سیم فولادی تقویت شده است. این شامل یک کانکتور مجرای سفت و دو گیره است. طول 10 فوت است. همچنین مجرای مارپیچی یک لوله مارپیچی سفت و سخت است که از فلز فولادی، اغلب فولاد گالوانیزه، و همچنین از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا مس ساخته شده است. کانال مارپیچ دارای انتهای مادگی است، بنابراین برای اتصال دو بخش مجرای باید از کوپلر نر به عنوان قطعه اتصال استفاده شود.

 

لوله مارپیچ برای چه مواردی استفاده می شود؟


لوله اسپیرال معمولاً در جمع آوری گرد و غبار و همچنین کاربردهای دیگری مانند تهویه صنعتی، انباشته غرفه اسپری، غرفه های جوشکاری، تزئینات کاغذ، اتاق تمیز دارویی و غیره استفاده می شود. لوله اسپیرال به راحتی حمل می شود.

 

لوله مارپیچ چیست؟


لوله فولادی اسپیرال یا لوله جوش مارپیچی از دیگر اصطلاحات لوله مارپیچ است. سیم پیچ نوار فولادی به عنوان ماده خام استفاده می شود، سپس در دمای اتاق اکسترود می شود و با استفاده از روش جوشکاری قوس الکتریکی دو طرفه سیم اتوماتیک جوش داده می شود - قطر بیرونی.

 

لوله فولادی مارپیچ چیست؟


لوله فولادی مارپیچی (SSAW) یک لوله فولادی مارپیچی است که از فولاد نواری یا صفحه مارپیچ به شکل مارپیچ ساخته شده و جوشکاری زیرپودری دو طرفه برای درزهای داخلی و خارجی است.

 

 

چگونه کانال مارپیچ را وصل می کنید؟


ابتدا مقداری سیلیکون بگیرید و یک مهره سیلیکون را داخل مارپیچ قرار دهید. ثانیاً، کوپلر نر در داخل مارپیچ قرار می گیرد. ثالثاً، پیچ‌های تک را در طرف مقابل کانال قرار دهید تا مطمئن شوید که از کانال و یقه عبور می‌کنید.

 

آیا کانال اسپیرال عایق بندی شده است؟


دو نوع سیستم کانال مارپیچ وجود دارد: تک جداره و دو جداره. سیستم دو جداره یک مجرای عایق شده (و گاهی سوراخ شده) در داخل یک کانال است. سیستم تک جداره به سادگی یک مجرای فلزی است. بسته به هدف طراح از عایق بندی کانال، سیستم های تک جداره می توانند آستر یا پیچیده شوند.

 

تماس با ما


دفتر مرکزی تهران :ايران – تهران – خيابان آفريقا – بلوار مينا – پلاك ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)

 





:: برچسب‌ها: فایبر گلاس , لوله فولادی , سیم پیچ نوار فولادی , تهویه صنعتی , سیلیکون , مجرای عایق شده ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: